RSS Feed

Jun 11, 2009


Disebalik senyuman aku, sesungguhnya terselindung rasa keperitan hidup yang amat dalam sehingga membuat aku layu dan longlai. salam ke aku setia pada orang yang aku sayang, x salah kan. Tp kenapa orang aku sayang selalu membuat ku kecewa, sedangkan aku sudah banyak berkorban untuk dia. Kadang2 aku sanggup korbankan keselamatan aku untuk orang yang tersayang. Aku x mahu hidup ini diselubungi dengan agenda2 jahat. Sesungguhnya kita akan pergi jugak buat selama-lamanya. Bagi aku cukup lah kasih sayang kau berikan itu jujur, ikhlas dari hati yang setia.Jgn lah kita mempermainkan perasaan orang yang myayangi kita. Ada orang kata disayangi lebih baik dari menyayangi seseorang itu. orang menyayangi belum tahu disayangi oleh orang yang kita sayangi.
Cinta itu indah tetapi hanya indah dari luar tetapi dari dalam mcm2 yang kita x ketahui. Aku pun nak jugak merasa disayangi mcm orang lain tp semuanya hampeh. Manis dimulut saja. Aku mudah mencintai org sehingga aku lupa untuk myayangi sendiri. Kali ni, otak berkata dalam hati kecilnya. kawan ku hati, aku minta maaf banyak2 sbb aku buat kau banyak kecewa sehingga luka dibadan kau tu telalu banyak sehingga tidak sanggup aku melihatnya. Aku rasa apa yang kau rasa. Aku(otak) dah takut nak tolong kau(Hati) hati. Sabar je lah, nanti adalah org yang akan myayangi mu itu. ...Rintihan hati

No comments:

Post a Comment